Híreink

Tiszta víz

A víz a XXI. század vitaminja.  Szervezetünk gyakorlatilag minden funkciójához szükség van vízre. Fontos szerepet játszik a légzésben, a hőszabályozásban, tisztításban, szállításban és az elektrokémiai folyamatokban is, mint például az idegműködés

 A víz a legfontosabb elem a helyes pH-érték létrehozásához és fenntartásához. Mivel naponta átlagosan 2-5 litert (az egyén testsúlyától függően) vesztünk a normális testműködések során, rendkívül fontos ezt pótolni nagy mennyiségű és jó minőségű vízzel.

 

A tiszta víz színtelen, szagtalan, íztelen folyadék 

A víz kristályszerkezetének kialakulását gátló tényezők ( kémiai, fizikai) azért jelentenek bajt, mert a szervezetünkben az élettani folyamatok csak rendezett szerkezetű vízben zajlanak, ha sérült szétesett kristályszerkezet nélküli víz kerül a szervezetünkbe azt előbb át kell alakítani rendezett szerkezetű vízzé és ez jelentős energia vesztéssel jár.  

Ha nem iszunk elegendő mennyiségű vizet, annak komoly következményei lehetnek:

·    Lassulnak az anyagcsere folyamatok

·    Felhalmozódnak a savak, mivel nem tudnak megfelelően kiürülni

·    Agyműködésünk, emlékezőképességünk gyengébbé válik

·    Állandóan fáradtnak érezzük magunkat

Ön elegendő mennyiségű vizet iszik? A legtöbb ember nem; és krónikusan ki vannak száradva anélkül, hogy tudnának róla. Napi vízbevitel

Lássa el testét bőséges mennyiségű folyadékkal; igyon meg 20 testsúly kilogrammonként legalább 1liter tiszta vizet, vagyis 3-4-5 litert naponta, egyenletesen elosztva a nap folyamán! Hogyan igyunk?

Az étel utáni sóvárgás gyakran a test víz iránti könyörgése, és ahogy a helyes hidratálás elkezdődik, fokozatosan kifejlődik a szomjúságérzet is. Ön talán szomjasabb, mint azt valaha is gondolná.

Vajon mindegy, hogy milyen folyadékkal pótoljuk testünk vízszükségleteit?

NEM!

2013. 06. 11.

« Vissza